تنهایی..
تنهایی..
تنهایی


 
 
 
تمام شعرهای من خلاصه در نگاه توست 

 

 

چگونه شعر گویمت،غزل فقط سزای توست 

 

 

شعور و شعف عاشقی،نه در سزای این من است 

 

 

که حسُ و سّر آن فقط 

 

 

نشسته در هوای توست 

 

 

خــــدای من 

 

 

هوا،تَر است،زمین،پُر از صنوبر است

 

 

ولی هوا محال من 

 

 

نه خوش نَم و نه خوش بَر است 

 

 

چه زخمی است حسِ من 

 

 

چه خالی است ذهنِ من 

 

 

نه لحظه ای که ماندی 

 

 

نه خاطری که بُردنی 

 

 

نه من،نه او،نه هیچکس

 

 

نمانده آه در نفس،نه کاری از ره هوس

 

 

نه عاشقی ، نه بندگی 

 

 

نه تکیه ای ز خستگی 

 

چه عمر با طراوتی، عجب گذشت ساعتی



نظرات شما عزیزان:

گندم
ساعت16:38---3 مهر 1390
سلام با افتخار لینک شدین
لطفا منو با اسمم یعنی گندم بلینکید
ممنونم


mahdi
ساعت20:14---30 شهريور 1390
سلام ممنون
من لینکیدمت تو هم منو با اسم عاشقانه ها بلینک


mahdi
ساعت20:14---30 شهريور 1390
سلام ممنون
من لینکیدمت تو هم منو با اسم عاشقانه ها بلینک


رکسانا
ساعت17:39---30 شهريور 1390
ممنون که درستش کردید

شعر زیبایی بود...

واقعا عالی بود


fateme joooooooon
ساعت16:32---30 شهريور 1390
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
-- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
--- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
----- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
---- I♥U`•.¸
سیلام خوفی؟؟
قلفونت برم اومدی به وبم
من لینکیدمت
تو هم منو به اسم دوستت دارم بلیک و خبرم کن
بازم پیش ما بیا


گوم جان دي
ساعت15:33---30 شهريور 1390
لينك شدي منوباهر اسمي دوس داري بلينك

گوم جان دي
ساعت15:32---30 شهريور 1390
gdk; and lk,fhiv hsld n,s nhvd fgdk;

ملیکا
ساعت14:32---30 شهريور 1390
سلام.خیلی زیبا بود.ممنون خبر کردید

maryam
ساعت12:08---30 شهريور 1390
ghashang bod
merc k khabar dadi


هستی
ساعت10:55---30 شهريور 1390
من اگر نقاش بودم لاله رویی می کشیدم

در کفش خشکیده لب تنگ و سبویی می کشیدم

من اگر نقاش بودم با قلم موی فراست

نکته ای باریکتر از تار مویی می کشیدم

آبروی رفته ای را چاره می کردم به نقشی

آب را در حال بر گشتن به جویی می کشیدم

من اگر نقاش بودم جای مروارید غلتان

اشک را در حال غلتیدن به رویی می کشیدم


غلامحسين
ساعت10:55---30 شهريور 1390
سلام وبت خيلي قشنگه با تبادل لينك موافقي بيا سر بزن

میلاد
ساعت10:02---30 شهريور 1390
سلام عالي بود
ولي چرا اينقد تنها ؟؟؟


Elias
ساعت9:58---30 شهريور 1390
ســــــــــتلام دوست عزیز شما لینک شدید

منو با اسم بزرگ ترین سایت تفریحی در ایران

بلینک


sany
ساعت9:34---30 شهريور 1390
ممنون عزيزمـــــــــــــــــــ

ریسمان طلایی
ساعت9:33---30 شهريور 1390
خیــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــلی قشنگ بود
مرسی خبریدیم


sany
ساعت9:24---30 شهريور 1390
عزيزم آپه قشنگي بود ممنون از دعوتت
راستي آسمان شيشه اي هم لينك كن


گیتا
ساعت9:15---30 شهريور 1390







دوباره سلام اپ قشنگی بود


ارتین
ساعت9:10---30 شهريور 1390
زندگی رویش یک حادثه نیست
زندگی رهگذر تجربه هاست
تکه ابری است به پهنای غروب
آسمانی است به زیبایی مه
زندگانی چون گل نسترن است
باید از چشمه ی جان آبش داد
زندگی مال ماست
خوب و بد بودن آن
عملی از من و ماست
پس بیا تا بفشانیم همه بذز خوبی و صفا
و بگوییم به دوست
معنی عشق و حقیقت چه نکوست.......


گیتا
ساعت9:10---30 شهريور 1390
سلام لینک شدی
منم تو وبت لینک شدم
فقط اگه تونستی عنوان لینک رو عوضش کن بجاش گیتا یا اسم وبمو بنویس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






چهار شنبه 30 شهريور 1398برچسب:شعر , خدا , عشق,

|
 


عشق مثل قایقی هست که در اعماق دریا غرق میشود ولی دوست داشتن مثل قایقی هست که رو این دریا آرام به حرکت ادامه میدهد پس دوست داشته باشیم نه عاشق شویم "دکتر علی شریعتی"

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

دل

 

بهمن 1390
مهر 1390
شهريور 1390

 

بی پرده...
به چه مي خندي تو؟
ستاره ها...
دلم گرفته...
تبادل لینک
دوست داشتن...
تنهایی...
یا رب...
عشق...
عاشق شوی...
شریعتی...
شب...
در وفای عشق...
پس شاخه های یاس و مریم فرق دارند؟!

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تنهایی.. و آدرس dehkade-tanhai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداران شيرين تركمندي
به نام قانون ایست
بنیامین شیدا
یعنی گندم
من و روزای تنهایی
سعید و مهسا
بیمار عشق
عاشقانه ها
دوست دارم
گوم جان دی
خنده سرگرمي لطيفه
برات حرفای ناگفته دارم...
بزرگترین سایت تفریحی در ایران
اسمان شیشه ای
دریایی(آرتین)
گیتا
حرفهای دلم
تفریحی
لیلا و دیاکو
رکسانا
مهندسی برق
فیلم
عنوان لینک
ریسمان طلایی
"سکوت عشق"
دلخون
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 44947
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 109
تعداد آنلاین : 1

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->